The Wildest Night Party
2011-09-26 19:03:10
fot. Andrzej Engelbrecht - AKPA
24 września 2011 roku w Łodzi odbyła się najdziksza impreza w Polsce - The Wildest Night Party, sponsorowana przez markę Desperados. Tej jednej nocy kompleks zabytkowych fabryk Posiadło Księży Młyn wypełniły niezwykłe latynoskie klimaty, klubowe rytmy i niesamowite atrakcje - od kąpieli w pianie w strefie Crazy Bathroom począwszy, po psychodeliczny pokaz w technologii 5D w strefie Si Sinema. Wśród gości na imprezie bawili się m.in. Michał Szpak, Patricia Kazadi, Mrozu, Nick Sinckler, Mikołaj Komar czy Kasia Sowińska.
Na uczestników najdzikszej imprezy w roku czekały tętniące życiem latynoskie rytmy i niesamowite atrakcje. Gości wchodzących na imprezę wprowadzały tajemnicze i mroczne przewodniczki z pochodniami. Strefa Caracas przeniosła na dzikie ulice wenezuelskiej stolicy. Miejski gwar, malowane na oczach gości graffiti oraz niezwykły set dj'ski przeplatający się z ulicznymi odgłosami, stworzyły atmosferę rodem z Ameryki Południowej. Przejście przez strefę Closer than Close było niezwykłym doznaniem oddającym surrealistyczny charakter świata marki Desperados. Na wszystkich imprezowiczów czekała również opuszczona łaźnia parowa zapraszająca do szaleństwa w pianie. W strefie dzikich kąpieli Crazy Bathroom o bezpieczeństwo uczestników imprezy dbały ponętne syreny.
Każdy mógł poczuć atmosferę wydarzenia dosłownie wszystkimi zmysłami za sprawą strefy Si Sinema, gdzie odbywał się pokaz filmu w wydaniu 5D. Akcja wyświetlanego Asylum toczyła się w upiornym opuszczonym szpitalu, a widz musiał zmierzyć się z nadprzyrodzonymi siłami i niespodziewanych zdarzeniami. Niewątpliwą atrakcją było także Silent Disco zaaranżowane w stylu latynoskiego święta San Benito, które chętnie odwiedzali wszyscy wytrwali imprezowicze. Ci, którzy potrzebowali chwili wytchnienia od imprezowego szaleństwa, mogli odpocząć w strefie Rebelion Desperados utrzymanej w klimacie opuszczonego więzienia.
Aby goście mogli lepiej wczuć się w klimat The Wildest Night Party, w starym latynoskim zakładzie fryzjerskim czekały na nich specjalne stanowiska do szybkiej stylizacji imprezowej. Przy stanowisku pucybuta zamiast wyczyścić buty, można było przyozdobić je najróżniejszymi gadżetami. Każdy, kto odwiedził imprezę z przyjaciółmi, mógł uwiecznić to wydarzenie w miejscu specjalnie przygotowanym do robienia zdjęć w strefie Desperados ID. Na pamiątkę można też było zabrać gadżety ze świata Desperadosa wprost z tradycyjnych latynoskich piniat.
Imprezę uświetnił koncert brytyjskiej grupy tworzącej w stylu bassline house - Jack Beats. W tę niepowtarzalną noc pokaz swoich umiejętności tanecznych połączonych z niezwykłym widowiskiem artystycznym zaprezentowała grupa Art Color Ballet. Gorące i dzikie rytmy na parkiecie zapewnili najlepsi polscy DJ-e: DJ BTR, DJ Falcon, MK FEVER, DJ SL, The Phantom.
The Wildest Night Party rozkręcały też barwne postacie oraz niezwykłe tancerki. Brazylijskie mistrzynie tańca, zapaśnicy Lucha Libre, dzikie bestie w klatkach i pilnujący ich olbrzym czy Equipo sin cabeza - orkiestra złożona z muzyków bez głów, to tylko niektóre osobliwości, jakie można było spotkać tej nocy w Księżym Młynie. Wśród gości na imprezie bawili się również Michał Szpak, Patricia Kazadi, Mrozu, Nick Sinckler, Mikołaj Komar czy Kasia Sowińska.
Desperados to dzika, ale i odpowiedzialna marka. 18+ to akcja Grupy Żywiec, producenta marki Desperados, promuje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i przestrzeganie zakazu sprzedaży piwa osobom niepełnoletnim. Projekt jest realizowany w trakcie wszystkich największych imprez organizowanych i sponsorowanych przez firmę, takich jak między innymi: Birofilia, Open?er Festiwal, Męskie Granie i Profesjonalia. Odpowiednio przeszkoleni barmani sprzedają piwo wyłącznie osobom pełnoletnim. Jeśli mają wątpliwości, proszą młodych klientów o potwierdzenie pełnoletności. Po okazaniu dowodu osobistego kupujący piwo otrzymuje opaskę 18+. Opaski otrzymują też inne pełnoletnie osoby, które popierają odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Dodatkowo przy każdym nalewaku piwa znajdują się tabliczki z prośbą o niekupowanie alkoholu małoletnim. Ponadto w tę wyjątkową noc podjęto współpracę z łódzką korporacją radiotaksi MER.C. Uczestnicy The Wildest Night Party wracający do domów mogli po okazaniu wejściówki na imprezę skorzystać z tańszych przejazdów.
Więcej informacji na temat kolejnych niezwykłych aktywności marki Desperados na fan stronie Desperadosa na Facebooku oraz na stronie www.desperadosbeer.pl.